5 sierpnia 2013

Liebster Blog Award

"Go, be the one that keeps on fighting"

A więc zostałam dwukrotnie nominowana do Liebster Blog Award.
Najpierw zrobiła to Anne, a o to jej 11 pytań. ;)

1. Najlepszy moment trwających wakacji
Od razu na myśl przyszedł mi jeden. 23 lipca, około 3:15 nad ranem, siedziałam z Harrym w lesie na pieńku na obozie i rozmawialiśmy.
Ale jest też drugi. 20km wycieczki z Pauliną po Słowińskim Parku Narodowym rowerami, w tym po plaży. Niezapomniany dzień.

2. Marzenie z dzieciństwa.
Hmm... miałam mało oryginalne marzenia. Może niekoniecznie o księciu na koniu, ale kogoś, kto by go przypominał to tak, zdecydowanie.:)

3. Ulubiona pidżama z dzieciństwa.
Nie przypominam sobie, ale pamiętam jak mi mama zawsze zakładała na głowę taką "czapkę" po umyciu włosów, śmiesznie w niej wyglądałam ;p

4. Ostatnio obejrzany dobry film.
"October baby" i "Oszukana", oj tak.

5. Muzyka, którą można Cię torturować.
Metal i rap, nie mogę tego przetrawić w żaden sposób.

6. Ulubione miejsce w Twoim mieście/wiosce.
Sporo jest miejsc, gdzie mogę spędzić czas. Z Harrym najczęściej siedzimy na przystanku, z Paulą na boisku lub placu zabaw, takie standardy. Najbliżej mnie takie miejsce, w sam raz na spędzenie popołudnia, to chyba łączka w lesie, a bardziej w głębi miasta to plaża nad Wisłą, fontanny i każdy napotkany park. ;)

7. Kot czy pies i dlaczego.
Kocham psy, mam dwa i nie oddałabym ich za żadne skarby. Ale od dawna marzę o kocie, bo również je uwielbiam. Ciężko między nimi wybrać, zależy jak sobie je wychowasz.

8. Lato czy zima i dlaczego.
Czemu Ty zadajesz takie trudne pytania? :p I lato i zima ma swoje plusy jak i minusy. Lato, bo słońce, ciepło, wędrówki po górach, bo OBÓZ. A zima, bo śnieg, narty, ferie, ciepła czekolada i dobry film wieczorem...

9. Jaki kolor kojarzy Ci się z zazdrością.
O kurczę, nie mam pojęcia :D Ale od razu pomyślałam o czerwonym i różowym.

10. Kiedy nie ma nic w lodówce to...?
Idę do barku po coś słodkiego :p lub lecę szybko do sklepu jeżeli akurat mam ochotę na konkretną rzecz i chcę się najeść przed wyjściem gdzieś.

11. Jaki aktor/aktorka gwarancją dobrego filmu?
Jennifer Aniston, uwielbiam z nią filmy.

Jako druga nominowała mnie Blacky. :)

1. Jak się zaczęła Twoja przygoda z blogowaniem?
Poprzez koleżankę. Nawijała mi cały czas o anime "Naruto", a potem zaczęła pisać o nich blogi, więc i ja zaczęłam. No i tak się wkręciłam, aż doszłam dotąd.

2. Jaki blog jest Twoim ulubionym?
Nie mam ulubionego, każdy jest świetny na swój sposób i każdy lubię odwiedzać.

3. Jaki kraj masz ochotę odwiedzić?
AUSTRALIĘ!

4. Na kim najczęściej się wzorujesz?
Na rodzicach i rodzeństwu i bardzo im za to dziękuję.

5. Myślisz optymistycznie czy pesymistycznie?
To zależy od sytuacji, więc chyba... po prostu realistycznie.;)

6. Jaki zawód jest Twoim wymarzonym?
Kiedyś bardzo chciałam pracować tam, gdzie moja mama, czyli w banku. A teraz wiem po prostu, że chcę, aby było to związane z matematyką. I może nie mam wymarzonego zawodu, ale wymarzony kierunek, który mnie potem zaprowadzi do wymarzonej pracy: ekonomia/handel zagraniczny, coś w ten deseń.

7. Jakie miasto jest bliskie Twojemu sercu?
Oczywiście, że to, w którym mieszkam, czyli Warszawa. A poza nim z polskich to Toruń i Wrocław, a zagranicznych Amsterdam, Sydney, Barcelona.

8. Z jakimi ludźmi nie chcesz mieć nigdy do czynienia?
Fałszywymi, manipulantami. Ugh, jak mnie drażnią takie typy.

9. Lubisz wchodzić na portale plotkarskie?
Dawno tego nie robiłam, czasem jak zobaczę coś interesującego na fejsie, to wejdę.

10. Wolisz zwracać na siebie uwagę czy stać z boku?
Zdecydowanie zazwyczaj stoję z boku, ale nie raz mnie denerwowało takie zachowanie i czasem wolałabym mieć większą siłę przebicia, bo dużo na tym tracę.

11. Jakiej piosenki słuchasz w tej chwili?

Dziękuję Wam obu serdecznie za nominacje, a teraz moja kolej.
Pytania:
1. Góry czy morze?
2. Jest jakiś okres w historii, w którym chciałabyś żyć?
3. Poleć mi jakąś mega książkę lub film ;>
4. Sukienka/spódnica czy raczej spodnie?
5. Gdybyś miała wybór, chciałabyś urodzić się i żyć w innym kraju?
6. Jaki środek transportu lubisz najbardziej?
7. Co najbardziej chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie, a co zostawić?
8. Gdzie chciałabyś być w tej chwili?
9. Gdy słyszysz wyraz "przyjaźń" jakie słowo nasuwa Ci się jako pierwsze na myśl?
10. Wolisz najpierw przeczytać książkę czy obejrzeć jej ekranizację?
11. Co robiłaś wczoraj? :>

A nominuję:
http://burza--mysli.blog.onet.pl/
http://jaskrawy.blog.onet.pl/
http://makijaz-mysli.blogspot.com/
http://zakneblowaneusta.blogspot.com/
http://malcerta.blogspot.com/
Oczywiście jak ktoś inny również chce odpowiedzieć na pytania, zachęcam.;)
Czytajcie, a ja lecę ćwiczyć Chodakowską, dziś pierwszy dzień.
Po tygodniu powiem Wam, czy są jakiekolwiek efekty...

Kings of Leon - Immortals
Dostałam na imieniny ich biografię, awww, polecam :3

7 komentarzy:

  1. panna jest ze stolicy czyli powiedzmy,ze niedaleko mnie ^^
    i też uwielbiam psy chociaż ostatnio spotkałam małe rudego kotka, w którym zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już opublikowałam notkę, więc jak chcesz to możesz poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi milutko się zrobiło, dziękuje.. ale ja nie lubię takich zabaw... - tu się ujawniła moja aspołeczna strona, hyhy ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przygarnęłabym kociaka. <3
    Jedźmy do Australii. ;)
    Dziękuję, odpowiem w wolnej chwili ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego akurat Australia? ;)

    I jak się ćwiczy z Chodakowską? Ja nie mogę się do niej przekonać ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację ;* odpowiem na nią w najbliższym czasie. Na burza--mysli NN :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że nie tracisz dużo nie mając siły przebicia - przynajmniej nie masz tylu wrogów.

    OdpowiedzUsuń