31 marca 2013

But leave your troubles behind, now

Tumblr_mkivqfdh2m1rlxwaoo1_500_large

Dlaczego znów ten pieprzony śnieg? Fajny był w grudniu, fajny, ale na początku kwietnia już nie, no błaaagam.
Chciałoby się wyjść z domu, ale przez tą pogodę trzeba męczyć się w środku, ehhh.
Ale tak poza tym to uwielbiam Wielkanoc. Naprawdę uwielbiam. Bardziej niż Boże Narodzenie. Bo w mojej parafii zawsze podoba mi się to, w jaki sposób jest ona obchodzona. Ci wszyscy ludzie, chór, ta atmosfera, skupienie. Można naprawdę wczuć się w to, co się dzieje przez te cztery dni.

Każda z nas chciałaby mieć ideał... A może nie można mieć wszystkiego?
Dlaczego to życie nam wszystko utrudnia? Dlaczego nie postawi na naszej drodze takiej osoby? Możecie mówić, że to egoistyczne, ale ja zawsze trafię na takich, którzy ni w ząb nie są tymi choć częściowymi ideałami...
Life is brutal. Tyle mi pozostało.

Druga cudowna. 
Taki świąteczny bonus, bo ostatnio trafiam na wiele interesujących piosenek, dlatego tak.

15 komentarzy:

  1. Przynajmniej możesz dłużej trzymać ten zimowy szablon na blogu. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem Ci, że jak dziś weszłam na bloga to o tym samym pomyślałam :D Tak, jest to duży plus :>

      Usuń
  2. Ideał nie istnieją - trzeba znaleźć kogoś lub coś co wkurza nas najmniej ;D
    A śniegu też mam trochę dosyć, bo mimo że uwielbiam zimę to wszystko ma swoje granice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie trafne stwierdzenie :p
      Dokładnie, a wyglądając przez okno i oczekując zieleni, widzę mega mega dużo śniegu. -.-

      Usuń
  3. Co poradzisz, życie jest tylko życiem. Facet tylko facetem. Ideał czymś nierealnym. Ja najchętniej wzięłabym się za bohatera jakiejś powieści fantasy ;)
    I śnieg mógłby zniknąć. Mógłby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz wyjść z domu .. kosztem przemoczonych ubrań i odmrożonych stóp i rąk. Od Kwietnia nie lubię zimy.

    Co do Księcia z bajki .. Niee, ideałów nie ma. Znaczy są ale ten mój jest niedostępny. :(

    taka-se-nazwa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ta zima też zaczyna już męczyć. To prawda, ideałów nie ma. Nominowałam Cię na moim blogu do pewnej zabawy. burza--mysli.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ideały nie istnieją. A co do tej zimy, to słyszałam, że ma trwać do maja.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię zimę, ale bez przesady! chce już wiosne, lato - cokolwiek, byleby było ciepło.
    życie jest brutalne, ale momentami bardzo fajne, wiec moim zdnaiem to rekompensuje wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno mnie nie było. Taak, śnieg w Wielkanoc mnie zabił. A jakoś na Boże Narodzenie nie mógł spaść - to już zawsze pozostanie dla mnie tajemnicą.
    Cóż. Jak to powiedziała moja przyjaciółka "Drani kochamy najbardziej" i ja tego się trzymam.
    u mnie nn, gdybyś miała trochę czasu. ;)
    _
    autoportret-niedopasowanej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. ŻYJĘ :D Troszkę zaniedbałam, ale ostatnio nawet szukałam jakiegoś szablonu na zmianę, tylko że nic nie znalazłam, więc i nic nie napisałam :/ Ale niedługo powrócę do aktywnego blogowania:)
      A Ty usunęłaś sztormem! No nie :<

      Usuń
    2. Sztormem usunęłam na tumblrze, tutaj jest znowu aktywny (: A patrzyłaś na http://graphical-thoughts.blogspot.com/? Dziewczyna robi takie typowo pamiętnikowe szablony. :D

      Usuń
  10. [ S P A M ] Zapraszam na bloga z opowiadaniem o dziewczynie, która jest bita przez brata oraz o tym, że w szkole nie może dalej żyć przez jedną z dziewczyn.
    http://lzy-niewinnej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lecę pomóc!!!! :>
    Więc tak, cały kod jest podany na pastebinie. Tak, wiem, że to problem, jednak już niedługo będą dwa źródła z których szablony można pobrać. Jednak do rzeczy.
    Gdy już wejdziesz na pastebin, tam musisz skopiować cały kod. To jest bodajże 3 przycisk tuż nad polem tekstowym z kodem. Kopiujesz. Potem lecisz na swojego bloga, wchodzi w szablon edytuj kod HTML > usuwasz calutki kodzik i wklejasz ten skopiowany! :>
    Jak coś to pisz, może być ciutke chaotycznie napisane xD

    OdpowiedzUsuń