13 marca 2013

And I'm looking for a miracle.

Tumblr_mgle9qcsoo1rv5zugo1_500_large

Fizyka, fizyka, fizyka. A przez chwilę myślałam, że zdam ją na maturze obok geografii i matematyki. Chyba się przeliczyłam. ;o Jak nie ogarniam podstaw, to co dopiero rozszerzenie?
Na sprawdzian się jakoś nauczę, nie problem zapamiętać kilka wzorów i regułek, ale na dłuższą metę, jak miałabym całe trzy lata wykorzystać na egzaminie końcowym, to bym chyba wymiękła.
http://opener.pl/pl/Artysci/Kings-Of-Leon
Tak bardzo się tym faktem jaram. KoL w Polsce - tej okazji przepuścić nie można. Niestety takie wydarzenie nie należy do najtańszych, ale czego się dla nich nie zrobi?
Moja pani od angielskiego z lekcji na lekcję zaskakuje mnie coraz bardziej. Dzisiaj oglądaliśmy film "Diabeł ubiera się u Prady". Oglądając go samej w domu była to dla mnie zwykła komedia, ale widząc go w szkole jako nawiązanie do tematu "Praca" na pierwsze 30min filmu patrzyłam już zupełnie inaczej, bo właśnie z tej perspektywy. Trzeba przyznać, że wiele nam on pokazuje na temat relacji szef - pracownik.
Chcę już wiosnę. Śnieg za oknem mnie już męczy. Fajny był w ferie, teraz już może zniknąć. Chcę kwiaty, słońce, ciepło, brak potrzeby noszenia kurtki, dłuższy dzień, uśmiech na twarzy osób, które spotykam rano w pociągu. Zima mi to odbiera.

Potrzebuję ich nowej płyty. Fakt, że nie będzie mnie na ich drugim koncercie w Polsce, nie cieszy mnie, ale wszystkiego człowiek mieć nie może.:) 

4 komentarze:

  1. Powodzenia z openerem ;) Uda ci się ogarnąć kasę ;)
    A film fajny, fajny, ale trochę demotywujący dla człowieka wkraczającego w dorosłe życie. Nie chciałabym być tak tyrana przez zadufaną w sobie szefową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się boję, co ty na tej fizyce masz ;D Ja mam materiałowo przerobioną całą pierwszą klasę liceum. Swoja drogą jakoś nie wyobrażam sobie, że mogłabym nie zdawać jej na maturze o.O ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię Ci się, ja fizy też nie ogarniam. Jest jeszcze gorsza niż matma .Podziwiam Cię, że ogarniasz podstawę, bo dla mnie, to już jest totalna czarna magia. :D U mnie, na burza--mysli.blog.onet.pl NN :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaak, wiosno przychodź! Zamiast tego dzień za dniem co raz więcej śniegu.. :(


    taka-se-nazwa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń