7 lutego 2013

This feels like falling in love

Tumblr_meqharxzcg1rng5tvo1_500_large

Ferie. Już prawie się kończą, ale jeszcze są. W pierwszym tygodniu byłam w górach. Spotkałam się z Sebastianem... Chłopakiem, z którym kiedyś byłam. Który nadal jest ideałem. Ale ta odległość już dwukrotnie dała mi w kość, więc chociaż bardzo cierpiałam każdego dnia, że ani on ani ja nie odezwaliśmy się do siebie po tym spotkaniu, to z drugiej strony wiedziałam, że tak będzie lepiej. Chociaż skończył ostatnio osiemnaście lat... Ale tak będzie lepiej.
A w tym tygodniu trochę odpoczywam, śpię, spotykam się i znów śpię. We wtorek byłam z Harrym na Nędznikach, niesamowity film. Zdecydowaliśmy się na niego w ostatniej chwili, bo pierwotnie miałam być drugi raz na Hobbicie, ale jednak wyszło inaczej. O Harrym Wam chyba jeszcze nie wspominałam, to przy innej okazji, ale pójście do kina na Les Miserables zdecydowanie polecam.
A dziś znów śnieg. *.* Nie było go przez tydzień, a dziś? Zaczął padać o 12 i do tej pory bez przerwy sypie. Mój tata, kompletnie ześwirowany tym, że na razie nie pracuje ze względu na zimę, jeszcze godzinę temu chodził i odśnieżał. Jak dla mnie może ten śnieg być, ale już mógłby przestać padać.
Serdecznie dziękuję Shy za szablon, jest cudowny. Chciałam Ci podziękować na blogu, ale niestety nie wiem czemu nie mogę dodać komentarza.

Jest tak cudowna...

9 komentarzy:

  1. a u mnie jest tylko coś co niby można nazwać śniegiem, ale jakoś mnie to nie satysfakcjonuje! ;)
    mi ferie też się kończą, ale w sumie ja się z tego cieszę, bo były to dla mnie dwa tygodnie kucia...
    i pisz częściej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mazowieckie, czy jakieś inne województwo? ;>
      przepraszam, ale ostatnio szczerze powiedziawszy chociaż miałam sporo czasu w ferie, jakoś nie mogłam się zebrać do napisania^^ ale brakuje mi blogowania i może ta zmiana szablonu trochę mnie przekona do częstszego pisania:)

      Usuń
  2. a ja już mam dość śniegu, chcę wiosnę. ferie mi sie skończyły dwa tygodnie temu, więc weszłam w rytm szkoły :D co do facetów, to mam jednego kolegę, z którym rok temu coś bylo, później chwila przerwy, nie gadaliśmy kilka miesięcy, a teraz wszystko się zaczyna od nowa. wariactwo :P co do wieku, to uwierz albo i nie, ale osiemnastka niczego nie zmienia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie dwa tygodnie po feriach też pewnie będę chciała tylko wiosnę :D
      oooo i myślisz że tym razem coś z tego wyjdzie?
      nie no, jasne, że pod względem charakteru nie zmienia nic, ale bardziej chodziło mi o możliwości, jak np. to, że teraz może bez problemu przyjechać do mnie, nie musi pytać o zgodę rodziców czy coś. ale było, minęło.

      Usuń
  3. Ja o swoich feriach zdążyłam już zapomnieć. Fajnie, że ferie Ci się udały, w końcu są po to, żeby odpoczywać. Śniegu, to i u mnie jest dużo. Na burza--mysli NN, zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, świetny blog!
    Zapraszam na mojego- nowo powstałego bloga
    http://miedzy-brzegami.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Sia

    OdpowiedzUsuń
  5. Duże odległości są straszne. U mnie też śnieżno ostatnio -.-
    I chcę do kina. Nie ważne na co, po prostu chcę!
    I śliczny szablon, taki niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń