11 listopada 2012

Przymusowe zmiany.



Nie chciałam przenosić się na blogspota, ale niestety sytuacja mnie do tego zmusiła. Zaczęło się od tego, że zregenerowałam bloga i przeniosłam z blog.onet.pl na blog.pl co było moim błędem. Doprowadziło to do tego, że nie mogłam się na niego zalogować, wysłałam nawet maila do pomocy blog.pl ale jeszcze nie dostałam odpowiedzi. W każdym bądź razie myślę, że i tak prędzej czy później ta zmiana by nastąpiła. Nie lubię ich przeprowadzać, bo strasznie przywiązuję się do takich rzeczy, a tamtego bloga prowadziłam trzy lata. Myślę, że w końcu i ja i Wy przyzwyczaicie się do tej nowej sytuacji. Na razie jeszcze muszę się zaznajomić z panującymi tu zasadami, ale myślę że nie upłynie dużo czasu, nim napiszę normalny post.

24 komentarze:

  1. blogspot nie jets tkai zły, mi również było bardzo ciężko odejść z blog.onet.pl no ale cóz...
    chyba każdy jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no w sumie to nie, ale te przyzwyczajenia ciężko potem tak nagle zmienić.:)

      Usuń
    2. w sumie wiesz co mogę powiedziec? to że przeniosłam sie na blogspota było bardzo dobrą decyzją.

      Usuń
    3. Jeśli tak mówicie, to zapewne tak będzie.:) Ale sentyment zawsze pozostanie.

      Usuń
  2. dasz radę, też byłam przerażona, jak odchodziłam z Onetu, ale tutaj, na bloggerze, podoba mi się o wiele bardziej. :)

    PS Weź pozbądź się antyspamu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak można się go pozbyć? ;>
      Zapomniałam kompletnie o nim.

      Usuń
    2. http://christelowa-graficiarnia.blogspot.com/2012/07/2-kilka-funkcji-blogspota.html tu masz kilka takich dupereli na dzień dobry :)

      Usuń
    3. Ale zauważyłam, że już go nie ma. :D

      Usuń
    4. Yhym, to co ja mam na pasku to favikona. jedyny minus to ten, że nie można jej wstawić z pliku, ale od razu z kompa.

      Usuń
    5. Hah, dzięki wielkie.:)
      No nie ma nie ma, bo chyba udało mi się usunąć.

      Usuń
  3. Starego bloga na Onecie miałam jakieś 3,5 roku, ale wściekłam się i przeniosłam tutaj. To była moja najlepsza decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na blogspocie jest przyjemnie. Mam wrażenie, że spora część blogerów z blog.onet.pl przeniosła się tutaj, po przygodach tam i po długim czasie, kiedy blogi praktycznie nie działały, tutaj to taka miła odmiana, gdzie wszystko idzie sprawnie i przyjemnie. Miłej zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, tutaj nie ma z niczym problemów i to jest ten ogromny plus, który zaważył na tym, że się przeniosłam.
      Dzięki, dzięki.:)

      Usuń
  5. Mi na rękę, że się przeniosłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie się cieszę, że Ci ułatwiłam sprawę :p

      Usuń